2. Therapeut
  3. Communicatie Huisartsen
Communicatie tussen reguliere en complementaire zorg (COCOZ)

Wij stimuleren onze leden gebruik te maken van de tools die zijn aangereikt door het Louis Bolk Instituut ten aanzien van het verbeteren van de communicatie tussen complemenatire behandelaars en huisartsen. Er zijn rond zeven thema’s tips & tools ontwikkeld.

Zie hier alle documenten. Klik ze aan om te bekijken en te downloaden:

>> Meer informatie over het COCOZ-project

COCOZ  Tips & Tools

Er zijn rond zeven thema’s tips & tools ontwikkeld, bedoeld voor (de leden van) de zes deelnemende beroepsorganisaties van complementair werkende behandelaars:

>> Leeswijzer COCOZ Tips&tools <<

>> Kaart 1 << Tips voor een succesvolle samenwerking tussen complementair behandelaar en huisarts in de eigen regio (blauw)

>> Kaart 2 << Tips om kennis te maken met huisartsen in je eigen regio (blauw)

>> Kaart 3 << Tips voor de beroepsorganisatie om huisartsen te laten kennismaken met complementaire behandelopties (groen)

>> Kaart 4 << Rapportage aan de huisarts van de behandeling (blauw)

>> Kaart 5 << Consultkaart wetenschappelijk bewijs complementaire behandelwijzen (blauw en geel)

>> Kaart 6 << Voorbeeld sociale kaart (blauw)

>> Kaart 7 << Ethisch raamwerk effectiviteit/veiligheid (blauw)