2. Vereniging
De vereniging

Shiatsu Vereniging Nederland is het genootschap van therapeuten van alle shiatsu-scholen, -stijlen en -richtingen.

Als beroepsvereniging behartigen we de belangen van onze leden. Bovendien zetten we ons in om shiatsu onder de aandacht te brengen van een groter publiek.

Onze leden zijn op een professionele manier met hun ambacht bezig en willen hun vakmatigheid voortdurend versterken. De vereniging ondersteunt deze ambitie met diverse activiteiten, waaronder: Intervisie, nascholingsagenda, nieuwsbrieven en workshops.

De vereniging informeert en adviseert leden en bij het vinden van de weg in de wet- en regelgeving van overheid en verzekeraars.

Leden kunnen bovendien bij ons terecht voor advies over het benaderen van eerstelijns doorverwijzers en ondernemerschap en praktische informatie over het professionaliseren van de eigen praktijk.

Onze leden

Shiatsu Vereniging Nederland is een gemeenschap van bevlogen professionals. Ieder van ons voelt zich representant van onze beroepsgroep en is bereid een actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van ons vakgebied.

De bij ons aangesloten therapeuten zijn afkomstig van alle scholen en richtingen. Zij zijn ‘stijldragers’ van de verschillende vormen van shiatsu, ieder met zijn of haar eigen identiteit.

De diversiteit binnen onze vereniging is een unieke bron van kennis en inspiratie, waarmee wij ons vakmanschap voortdurend kunnen blijven ontwikkelen. Bij- en nascholingen en intervisie spelen daarbij een belangrijke rol.

Voor wie?

Alle leden van Shiatsu Vereniging Nederland hebben een geaccrediteerde shiatsu-opleiding op HBO niveau afgerond en een MBK opleiding.

Zij voldoen aan alle wettelijke eisen en bepalingen die aan het uitvoeren van hun praktijk zijn gesteld. Bovendien houden zij zich aan aan alle protocollen en regels.

Ben jij op een intensieve en professionele manier bezig met shiatsu of wil je je praktijk op termijn zo gaan inrichten? Dan verwelkomen we je van harte als lid van onze vereniging.

Heb je vragen of wil je meer weten over wat Shiatsu Vereniging Nederland voor jou kan betekenen, neem dan contact met het secretariaat.

>> Klik hier voor info lidmaatschap.